Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.2 FSI (2005.03-2008.10) 255km » 715521088 dri
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 3.2 Fsi (2005.03-2008.10) 255km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

pompa wspomagania volvo s80 08-, v70 2.0d 07- 715521088 DRI

715521088 pompa wspomagania volvo s80 08-, v70 2.0d 07- DRI
418.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

715521088

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 715521088
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
  • Nazwa
    • POMPA WSPOMAGANIA VOLVO S80 08-, V70 2.0D 07-
  • Opis
    • Ilość żeber: 5, Koło pasowe o śr. [mm]: 115
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 320,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 36000790
    • Numer dostawcy: 715521088
  • Parametry:
    • hydrauliczny
    • Ilość żeber : 5
    • Koło pasowe o śr. [mm] : 115
    • Ciężar netto [kg] : 2,03

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania volvo s80 08-, v70 2.0d 07- 715521088 DRI

Koszt kaucji: 393.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
VOLVO      36000689
VOLVO      36000790
VOLVO      36002445
VOLVO      6G91-3A696-NA
VOLVO      6G91-3A696-NB
VOLVO      8G91-3A696-NA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa wspomagania volvo s80 08-, v70 2.0d 07- 715521088 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI