Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » DRM0153 dr.motor

wiązka elektryczna termostatu psa DRM0153 DR.MOTOR

DRM0153 wiązka elektryczna termostatu psa DR.MOTOR
57.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.
:9 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

DRM0153

dostawca:

DR.MOTOR

Indeks: DRM DRM0153
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Termostat ukł. chłodzenia
Nazwa: WIĄZKA ELEKTRYCZNA TERMOSTATU PSA
Opis: Berlingo, Picasso, Partner 1.4-1.6 2007-
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 9804315380
Numer dostawcy: DRM0153
Parametry:Temperatura otwarcia [°c] : 107

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie wiązka elektryczna termostatu psa DRM0153 DR.MOTOR

WIąZKA ELEKTRYCZNA TERMOSTATU PEUGEOT 307 1.4/1.6 09- 4 PRZEW.

wiązka elektryczna termostatu psa DRM0153 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE wiązka elektryczna termostatu psa DRM0153 producenta DR.MOTOR

CITROËN

1336CE, 9804315380, 9808646980, V764558080

PEUGEOT

1336CE, 9804315380, 9808646980, V764558080

numery OEM:
CITROËN      1336 CE
CITROËN      98 043 153 80
CITROËN      98 086 469 80
CITROËN      V7 645 580 80
PEUGEOT      1336 CE
PEUGEOT      98 043 153 80
PEUGEOT      98 086 469 80
PEUGEOT      V7 645 580 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie wiązka elektryczna termostatu psa DRM0153 DR.MOTOR w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

DR.MOTOR
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.