Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Volvo S90 II (234) D4 (2016.03-???) 190km » DRM0226 dr.motor
wybrany samochód: 
Volvo S90 Ii (234) D4 (2016.03-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka pokrywy zaworów opel astra, vectra 89- DRM0226 DR.MOTOR

DRM0226 uszczelka pokrywy zaworów opel astra, vectra 89- DR.MOTOR
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DRM0226

producent:

DR.MOTOR

Indeks: DRM DRM0226
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka pokrywy zaworów
Nazwa: USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW OPEL ASTRA, VECTRA 89-
Opis: Opel Astra, Combo, Vectra, Corsa 89->1.2, 1.4, 1.6
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 0638260
Numer dostawcy: DRM0226

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka pokrywy zaworów opel astra, vectra 89- DRM0226 DR.MOTOR

USZCZELKA POK. ZAW. OPEL ASTRA 1,4 05-
numery OEM:
DAEWOO      638260
DAEWOO      96181318
OPEL      638260
OPEL      90 409 594
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka pokrywy zaworów opel astra, vectra 89- DRM0226 DR.MOTOR w samochodach:

Opinie Klientów o uszczelka pokrywy zaworów opel astra, vectra 89- DRM0226 DR.MOTOR:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2021-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.
 

DR.MOTOR