Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco DAILY III Furgon 29 L 13 (2001.05-2007.07) 125km » 15-0097 elstock
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Furgon 29 L 13 (2001.05-2007.07) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0097 ELSTOCK

15-0097 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ELSTOCK
382.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

15-0097

producent:

ELSTOCK

Tryb pracyhydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczychSaginaw/ZF/KYB
Profil piastyTriangle
Ograniczenia producentaHub Height 98,5mm
Ciśnienie [bar]90
Ciężar netto [kg]2,2
nr EAN5704651053426

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0097 ELSTOCK

Koszt kaucji: 29.21 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. AUDI A3/SKODA OCTAVIA/GOLF IV
numery OEM:
AUDI      06A145157
FORD      1030323
FORD      1045760
VOLKSWAGEN      030145157
VOLKSWAGEN      191422155
VOLKSWAGEN      1H0422155A
VOLKSWAGEN      1H0422155C
VOLKSWAGEN      1H0422155E
VOLKSWAGEN      1J0422152A
VOLKSWAGEN      1J0422152MX
VOLKSWAGEN      1J0422154C
VOLKSWAGEN      1J0422154D
VOLKSWAGEN      1J0422154E
VOLKSWAGEN      1J0422154EX
VOLKSWAGEN      1J0422154H
VOLKSWAGEN      1J0422154HX
VOLKSWAGEN      357422155F
VOLKSWAGEN      535145157
VOLKSWAGEN      545145157
VOLKSWAGEN      6K0422154ALT
VOLKSWAGEN      6N0145157
VOLKSWAGEN      7M0145157AA
VOLKSWAGEN      7M0145157B
VOLKSWAGEN      7M0145157M
VOLKSWAGEN      7M3145157
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0097 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0097 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.