
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| dla producentów przekładni kierowniczych | Saginaw/ZF/KYB |
| Profil piasty | Triangle |
| Ograniczenia producenta | Hub Height 98,5mm |
| Ciśnienie [bar] | 90 |
| Ciężar netto [kg] | 2,2 |
| nr EAN | 5704651053426 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0097 ELSTOCK
Koszt kaucji: 29.21 złGOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
030145157, 191422155, 1H0422155A, 1H0422155C, 1H0422155E, 1J0422152A, 1J0422152MX, 1J0422154C, 1J0422154D, 1J0422154E, 1J0422154EX, 1J0422154H, 1J0422154HX, 357422155F, 535145157, 545145157, 6K0422154ALT, 6N0145157, 7M0145157AA, 7M0145157B, 7M0145157M, 7M3145157
1030323, 1045760
06A145157
| AUDI | 06A145157 | |
| FORD | 1030323 | |
| FORD | 1045760 | |
| VOLKSWAGEN | 030145157 | |
| VOLKSWAGEN | 191422155 | |
| VOLKSWAGEN | 1H0422155A | |
| VOLKSWAGEN | 1H0422155C | |
| VOLKSWAGEN | 1H0422155E | |
| VOLKSWAGEN | 1J0422152A | |
| VOLKSWAGEN | 1J0422152MX | |
| VOLKSWAGEN | 1J0422154C | |
| VOLKSWAGEN | 1J0422154D | |
| VOLKSWAGEN | 1J0422154E | |
| VOLKSWAGEN | 1J0422154EX | |
| VOLKSWAGEN | 1J0422154H | |
| VOLKSWAGEN | 1J0422154HX | |
| VOLKSWAGEN | 357422155F | |
| VOLKSWAGEN | 535145157 | |
| VOLKSWAGEN | 545145157 | |
| VOLKSWAGEN | 6K0422154ALT | |
| VOLKSWAGEN | 6N0145157 | |
| VOLKSWAGEN | 7M0145157AA | |
| VOLKSWAGEN | 7M0145157B | |
| VOLKSWAGEN | 7M0145157M | |
| VOLKSWAGEN | 7M3145157 |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0097 ELSTOCK w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0097 ELSTOCK: