Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 17-1851 elstock

Przekładnia kierownicza 17-1851 ELSTOCK

17-1851 Przekładnia kierownicza ELSTOCK
1,765.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

17-1851

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy elektroniczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych FoMoCo
Długość całkowita [mm] 1285
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 99
Ilość obrotów koła kierownicy 2,6
Ciężar netto [kg] 8,5
nr EAN 5704651614092

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 17-1851 ELSTOCK

Koszt kaucji: 791.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza elektroniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, FOCUS III/KOMBI, KUGA II, TOURNEO CONNECT 1.0-2.5 06.02-

Przekładnia kierownicza 17-1851 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Przekładnia kierownicza 17-1851 producenta ELSTOCK

FORD

CV6C3D070LE, CV6C3D070LK, CV6C3D070LP, CV6C3D070LR, CV6C3D070LS, CV6C3D070NG, CV6C3D070NP

numery OEM:
FORD      CV6C-3D070-LE
FORD      CV6C-3D070-LK
FORD      CV6C-3D070-LP
FORD      CV6C-3D070-LR
FORD      CV6C-3D070-LS
FORD      CV6C-3D070-NG
FORD      CV6C-3D070-NP
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 17-1851 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 17-1851 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.