Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-1650 elstock

Alternator 28-1650 ELSTOCK

28-1650 Alternator ELSTOCK
elstock 28-1650

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-1650

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 70
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 12
Ø koła pasowego [mm] 66
Ilość żeber 1
Zacisk M6
Ciężar netto [kg] 4,7
Otwór Ø 1 [mm] 8
nr EAN 5704651023511

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-1650 ELSTOCK

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR OPEL ASTRA F 1,7 D REGENEROWANY
numery OEM:
OPEL      1204091
OPEL      1204349
OPEL      90337796
OPEL      90349328
VAUXHALL      R1030079
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-1650 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów