Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A4 B6 (8E2) 1.9 TDI (2000.11-2004.12) 130km » 28-2979 elstock
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 1.9 Tdi (2000.11-2004.12) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-2979 ELSTOCK

28-2979 Alternator ELSTOCK
elstock 28-2979
320.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-2979

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]90
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Ø koła pasowego [mm]54
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiL-DFM
Ciężar netto [kg]5
Otwór Ø 1 [mm]8
nr EAN5704651031486

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-2979 ELSTOCK

Koszt kaucji: 116.86 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR VW A3/GOLF 4/OTAVIA REGENEROWANY
numery OEM:
VOLKSWAGEN      021903025J
VOLKSWAGEN      028903028D
VOLKSWAGEN      028903028DX
VOLKSWAGEN      030903023J
VOLKSWAGEN      030903023JX
VOLKSWAGEN      036903026B
VOLKSWAGEN      036903028A
VOLKSWAGEN      036903028AX
VOLKSWAGEN      037903025F
VOLKSWAGEN      037903026C
VOLKSWAGEN      037903026CX
VOLKSWAGEN      038903018A
VOLKSWAGEN      038903018AX
VOLKSWAGEN      038903018X
VOLKSWAGEN      06A903023
VOLKSWAGEN      06A903026
VOLKSWAGEN      06A903026A
VOLKSWAGEN      06A903026AX
VOLKSWAGEN      06B903018KX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-2979 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów