Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A8 D2 (4D2, 4D8) S8 quattro (1999.06-2002.09) 360km » 28-4801 elstock
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) S8 Quattro (1999.06-2002.09) 360km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-4801 ELSTOCK

28-4801 Alternator ELSTOCK
elstock 28-4801
538.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-4801

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]120
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]12
Ø koła pasowego [mm]55
Ilość żeber6
ZaciskM8
Ciężar netto [kg]6,2
Otwór Ø 1 [mm]10
nr EAN5704651039109

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-4801 ELSTOCK

Koszt kaucji: 350.59 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR CITROEND BERLINGO 1,6 08- REGENEROWANY
numery OEM:
CITROËN      1608881080
CITROËN      9640088080
CITROËN      9801895380
MITSUBISHI      A003TB2691
MITSUBISHI      A003TB2691C
MITSUBISHI      A003TB2691D
MITSUBISHI      A003TB2691E
MITSUBISHI      A003TB2691F
MITSUBISHI      A003TB2691G
MITSUBISHI      A003TB2691H
MITSUBISHI      A003TB2691J
MITSUBISHI      A003TB2691K
MITSUBISHI      A3TB2691
MITSUBISHI      A3TB2691C
MITSUBISHI      A3TB2691D
MITSUBISHI      A3TB2691E
MITSUBISHI      A3TB2691F
MITSUBISHI      A3TB2691G
MITSUBISHI      A3TB2691H
MITSUBISHI      A3TB2691J
MITSUBISHI      A3TB2691K
MITSUBISHI      A3TB2691M
PEUGEOT      1608881080
PEUGEOT      57056N
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-4801 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów