Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-5567 elstock

Alternator 28-5567 ELSTOCK

28-5567 Alternator ELSTOCK
elstock 28-5567
896.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-5567

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 150
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 56
Ilość żeber 6
Zacisk M8 B+
ID wykonania wtyczki COM-D (Plug 206)
Ciężar netto [kg] 6,6
Otwór Ø 1 [mm] 10
Ograniczenia producenta Always Cross by OE
nr EAN 5704651391665

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-5567 ELSTOCK

Koszt kaucji: 438.24 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR FORD FOCUS 1,6TDCI 08- REGENEROWANY

Alternator 28-5567 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Alternator 28-5567 producenta ELSTOCK

FORD

1376501, 1387927, 1506300, 1791839, 6G9N10300XA, 6G9N10300XB, 6G9N10300XC

numery OEM:
FORD      1376501
FORD      1387927
FORD      1506300
FORD      1791839
FORD      6G9N-10300-XA
FORD      6G9N-10300-XB
FORD      6G9N-10300-XC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-5567 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów