Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-5570 elstock

Alternator 28-5570 ELSTOCK

28-5570 Alternator ELSTOCK
elstock 28-5570
647.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

28-5570

dostawca:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 150
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ø koła pasowego [mm] 54
Ilość żeber 6
Zacisk M8 B+
ID wykonania wtyczki COM-D PLUG 164
Ciężar netto [kg] 6,7
Otwór Ø 1 [mm] 10
Parametr Only against oe
Specyfikacja Only against oe
Ograniczenia producenta Always Cross by OE
nr EAN 5704651391696

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-5570 ELSTOCK

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR BMW 1 E81, 3 E90 2.0D/3,0D 01,05- REGENEROWANY

Alternator 28-5570 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Alternator 28-5570 producenta ELSTOCK

BMW

12317797519, 12317799180, 12317799181, 12317802471, 12317802927, 12318517262, 7799180, 7802471

numery OEM:
BMW      12317797519
BMW      12317799180
BMW      12317799181
BMW      12317802471
BMW      12317802927
BMW      12318517262
BMW      7799180
BMW      7802471
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-5570 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.