Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A6 C8 Avant (4A5) 50 TFSi e quattro (2021.02-???) 265km » 28-5975 elstock
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 Avant (4a5) 50 Tfsi E Quattro (2021.02-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-5975 ELSTOCK

28-5975 Alternator ELSTOCK
elstock 28-5975
598.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-5975

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]80
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]50
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiCom/Bss-D plug 237
Ciężar netto [kg]5
Otwór Ø 1 [mm]9
Otwór Ø 2 [mm]9
Grubość 1 [mm]80
SpecyfikacjaMitsubishi type
Ograniczenia producentaAlways Cross by OE
nr EAN5704651428514

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-5975 ELSTOCK

Koszt kaucji: 116.86 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR CITROEN C3 1,4 VTI REGENEROWANY
numery OEM:
CITROËN      V757595680
CITROËN      V75769568002
CITROËN      V75769568004
CITROËN      V758575080
CITROËN      V75857508001
MITSUBISHI      A005TG0881
MITSUBISHI      A005TG0881ZE
MITSUBISHI      A005TG0881ZEA
MITSUBISHI      A005TG0881ZEB
MITSUBISHI      A005TG0881ZEE
MITSUBISHI      A5TG0881
MITSUBISHI      A5TG0881ZE
MITSUBISHI      A5TG0881ZEA
MITSUBISHI      A5TG0881ZEB
MITSUBISHI      A5TG0881ZEE
PEUGEOT      5702J3
PEUGEOT      5705KQ
PEUGEOT      V757595680
PEUGEOT      V75769568002
PEUGEOT      V75769568004
PEUGEOT      V758575080
PEUGEOT      V75857508001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-5975 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów