Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W) (1990.12-1995.12) 150km » 28-6839 elstock
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 3.0 V6 4wd (v23w, V43w) (1990.12-1995.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-6839 ELSTOCK

28-6839 Alternator ELSTOCK
elstock 28-6839
792.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-6839

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]120
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]54
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ZaciskCOM/LIN 1-2
ID wykonania wtyczki0296
Ciężar netto [kg]6,3
Otwór Ø 1 [mm]10
Ograniczenia producentaAlways Cross by OE
nr EAN5704651574488

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-6839 ELSTOCK

Koszt kaucji: 292.15 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR CITROEN C1 1,0 VTI REGENEROWANY
numery OEM:
CITROËN      1612380080
CITROËN      1619607980
CITROËN      9818677980
OPEL      3640165
PEUGEOT      1608064580
PEUGEOT      9670899580
PEUGEOT      9810971880
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-6839 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów