Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi COUPE B2 (81, 855, 856) 2.1 GT (1982.09-1987.10) 131km » 28-7794 elstock
wybrany samochód: 
Audi Coupe B2 (81, 855, 856) 2.1 Gt (1982.09-1987.10) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-7794 ELSTOCK

28-7794 Alternator ELSTOCK
elstock 28-7794

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-7794

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]85
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]58
Ilość żeber7
ZaciskM6 B+
ID wykonania wtyczkiIG-S-L-M (Plug131)
Ograniczenia producentaNippon Denso
Ciężar netto [kg]4,7
Otwór Ø 1 [mm]10
nr EAN5704651161428

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-7794 ELSTOCK

Koszt kaucji: 309.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR REGENEROWANY TOYOTA HIACE / COMMUTER V AUTOBUS (TRH2__, KDH2__, LH2__, GDH2__) 2.5 D-4D (KDH202)
numery OEM:
TOYOTA      27060-0L020
TOYOTA      27060-0L021
TOYOTA      27060-0L022
TOYOTA      27060-0L080
TOYOTA      27060-0L081
TOYOTA      27060-0L090
TOYOTA      27060-30050
TOYOTA      27060-30120
TOYOTA      27060-30121
TOYOTA      27060-30150
TOYOTA      27060-30151
TOYOTA      27060-30152
TOYOTA      27060-30154
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-7794 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów