Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Toyota CELICA coupe (_T18_) 1.6 (AT180) (1989.09-1993.12) 105km » 51-0094 elstock
wybrany samochód: 
Toyota Celica Coupe (_t18_) 1.6 (at180) (1989.09-1993.12) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0094 ELSTOCK

51-0094 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
664.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0094

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaHARRISON/DELPHI CVC
Ø koła pasowego [mm]130
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]150
Czynnik chłodniczyR 134a
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]5,7
nr EAN5704651055697

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0094 ELSTOCK

Koszt kaucji: 213.04 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN ALMERA II, QASHQAI I, RENAULT GRAND SCENIC II, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE II, MEGANE II/KOMBI, SCENIC I, SCENIC II 1.4-1.6LPG 03.99-
numery OEM:
NISSAN      27630-00Q1E
NISSAN      27630-00Q2M
NISSAN      92600-BN701
RENAULT      7703002209
RENAULT      7711135105
RENAULT      7711368685
RENAULT      8200050141
RENAULT      8200316164
RENAULT      8200470242
RENAULT      8200600110
RENAULT      8200940837
RENAULT      8671016163
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0094 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.