Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford TAUNUS 20M II (42F) 2.3 (1967-1974) 107km » 51-0323 elstock
wybrany samochód: 
Ford Taunus 20m Ii (42f) 2.3 (1967-1974) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0323 ELSTOCK

51-0323 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
599.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0323

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDENSO SCSC06
Ø koła pasowego [mm]100
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]80
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania4
Ciężar netto [kg]4
nr EAN5704651271899

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0323 ELSTOCK

Koszt kaucji: 211.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FIAT 500, 500 C, BARCHETTA, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, IDEA, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, SIENA, STRADA, FORD KA, LANCIA MUSA 1.2CNG-1.9D 04.95-
numery OEM:
FIAT      46819144
FIAT      51746931
FIAT      517469310
FIAT      52060460
FIAT      71722315
FIAT      71785265
FORD      1537745
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0323 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.