Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0362 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0362 ELSTOCK

51-0362 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
1,208.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0362

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta SEIKO SEIKI SS10M1
Ø koła pasowego [mm] 110
Liczba rowków 4
Olej do sprężarki PAG 100
Ilość oleju [ml] 150
Czynnik chłodniczy R 134a
Liczba otworów do mocowania 4
Ciężar netto [kg] 4,6
nr EAN 5704651272285

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0362 ELSTOCK

Koszt kaucji: 309.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: SUZUKI BALENO, GRAND VITARA I, JIMNY, SWIFT II, VITARA 1.0-2.7 03.89-
numery OEM:
SUZUKI      95200-70CA0
SUZUKI      95200-70CA1
SUZUKI      95200-70CA2
SUZUKI      95200-70CH0
SUZUKI      95200-77GA1
SUZUKI      95201-70CM0
SUZUKI      W02I0-26338
SUZUKI      W02I0-56601
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0362 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.