Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Toyota CRESSIDA Station Wagon (_X3_) 2.0 (RX35_, RX35R) (1977.12-1981.03) 88km » 51-0362 elstock
wybrany samochód: 
Toyota Cressida Station Wagon (_x3_) 2.0 (rx35_, Rx35r) (1977.12-1981.03) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0362 ELSTOCK

51-0362 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0362

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaSEIKO SEIKI SS10M1
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba rowków4
Olej do sprężarkiPAG 100
Ilość oleju [ml]150
Czynnik chłodniczyR 134a
Liczba otworów do mocowania4
Ciężar netto [kg]4,6
nr EAN5704651272285

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0362 ELSTOCK

Koszt kaucji: 211.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: SUZUKI BALENO, GRAND VITARA I, JIMNY, SWIFT II, VITARA 1.0-2.7 03.89-
numery OEM:
SUZUKI      95200-70CA0
SUZUKI      95200-70CA1
SUZUKI      95200-70CA2
SUZUKI      95200-70CH0
SUZUKI      95200-77GA1
SUZUKI      95201-70CM0
SUZUKI      W02I0-26338
SUZUKI      W02I0-56601
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0362 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.