Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D300 4x4 (2020.07-???) 300km » 51-0586 elstock
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Sport Ii (l494) 3.0 D300 4x4 (2020.07-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0586 ELSTOCK

51-0586 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
928.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0586

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaVALEO KC-88
Ø koła pasowego [mm]119
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]150
Czynnik chłodniczyR 134a
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]6,5
nr EAN5704651394321

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0586 ELSTOCK

Koszt kaucji: 185.42 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN X-TRAIL II, RENAULT GRAND SCENIC III, KAPTUR, LAGUNA III, MEGANE, MEGANE III, SCENIC III 2.0/2.0ALK 03.07-
numery OEM:
NISSAN      92600-2153R
NISSAN      92600-3859R
NISSAN      92600-7817R
NISSAN      92600-EN200
NISSAN      92600-EN22A
NISSAN      92600-EN22B
RENAULT      7711497035
RENAULT      8200720780
RENAULT      8200869742
RENAULT      8200909753
RENAULT      92600-CY09E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0586 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.