Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0623 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0623 ELSTOCK

51-0623 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
976.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:3 szt.
:2 szt. wysyłka Poniedziałek
:2 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

51-0623

dostawca:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta MITSUBISHI MSC90C
Ø koła pasowego [mm] 95
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 100
Ilość oleju [ml] 140
Czynnik chłodniczy R 134a
Liczba otworów do mocowania 4
Ciężar netto [kg] 5,6
nr EAN 5704651394697

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0623 ELSTOCK

Koszt kaucji: 398.16 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MITSUBISHI GALANT VIII, LANCER VII, OUTLANDER I 2.0/2.5 09.96-12.13

Kompresor, klimatyzacja 51-0623 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0623 producenta ELSTOCK

MITSUBISHI

7813A036, AKC200A204, AKC200A205AR, AKC200A205C, AKC200A215AR, MN185575, MR216055, MR460704, MR500266

numery OEM:
MITSUBISHI      7813A036
MITSUBISHI      AKC200A204
MITSUBISHI      AKC200A205AR
MITSUBISHI      AKC200A205C
MITSUBISHI      AKC200A215AR
MITSUBISHI      MN185575
MITSUBISHI      MR216055
MITSUBISHI      MR460704
MITSUBISHI      MR500266
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0623 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.