Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mazda MX-5 III (NC) 2.0 (NC18) (2005.07-2014.12) 160km » 51-0623 elstock
wybrany samochód: 
Mazda Mx-5 Iii (nc) 2.0 (nc18) (2005.07-2014.12) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0623 ELSTOCK

51-0623 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
1,069.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

51-0623

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaMITSUBISHI MSC90C
Ø koła pasowego [mm]95
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 100
Ilość oleju [ml]140
Czynnik chłodniczyR 134a
Liczba otworów do mocowania4
Ciężar netto [kg]5,6
nr EAN5704651394697

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0623 ELSTOCK

Koszt kaucji: 309.10 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

KOMPRESOR KLIMATYZACJI MITSUBISHI
numery OEM:
MITSUBISHI      7813A036
MITSUBISHI      AKC200A204
MITSUBISHI      AKC200A205AR
MITSUBISHI      AKC200A205C
MITSUBISHI      AKC200A215AR
MITSUBISHI      MN185575
MITSUBISHI      MR216055
MITSUBISHI      MR460704
MITSUBISHI      MR500266
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0623 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.