Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 TDI (2016.11-???) 115km » 51-0634 elstock
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vii Variant (ba5, Bv5) 1.6 Tdi (2016.11-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0634 ELSTOCK

51-0634 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
762.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0634

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaVALEO DCS-17IC
Ø koła pasowego [mm]119
Liczba rowków7
Ilość oleju [ml]120
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]6,3
nr EAN5704651394802

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0634 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FIAT TALENTO, NISSAN NV300, NV400, PRIMASTAR, X-TRAIL II, OPEL MOVANO B, VIVARO A, VIVARO B, RENAULT ESPACE IV, LAGUNA II, LATITUDE, MASTER III 1.6D/2.0D/2.3D 08.05-
numery OEM:
NISSAN      27630-00Q0A
NISSAN      2763000Q3K
NISSAN      92600-1DA0A
NISSAN      92600-1DA0B
OPEL      4407439
OPEL      4421833
OPEL      4422136
OPEL      4423365
OPEL      4432039
OPEL      93867705
OPEL      95507849
OPEL      95599302
RENAULT      7711368772
RENAULT      8200454172
RENAULT      8200846913
RENAULT      8200848916
RENAULT      926000378R
RENAULT      926003460R
RENAULT      926003641R
VAUXHALL      95507849
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0634 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.