Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Isuzu CAMPO (KB) 2.0 4WD (KB48) (1985.06-1988.12) 79km » 51-0746 elstock
wybrany samochód: 
Isuzu Campo (kb) 2.0 4wd (kb48) (1985.06-1988.12) 79km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0746 ELSTOCK

51-0746 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
924.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0746

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaCALSONIC CR12SC
Ø koła pasowego [mm]125
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 100
Ilość oleju [ml]160
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]6
nr EAN5704651432139

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0746 ELSTOCK

Koszt kaucji: 185.42 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, LOGAN, LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II, NISSAN JUKE, NV200 / EVALIA 1.5D/1.6/1.6LPG 02.08-
numery OEM:
NISSAN      92600-3VD0A
RENAULT      8201025121
RENAULT      926004634R
DACIA      926004634R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0746 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.