Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-0768 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-0768 ELSTOCK

51-0768 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
788.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0768

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producenta VALEO/ZEXEL DCS17ECR
Ø koła pasowego [mm] 115
Liczba rowków 7
Ilość oleju [ml] 210
Czynnik chłodniczy R 134a
Liczba otworów do mocowania 3
Ciężar netto [kg] 6,3
Rodzaj zaworu Zawór magnetyczny
nr EAN 5704651432672

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0768 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: NISSAN PRIMASTAR, RENAULT ESPACE IV, LAGUNA II, TRAFIC II, VEL SATIS 2.0D 08.05-

Kompresor, klimatyzacja 51-0768 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-0768 producenta ELSTOCK

RENAULT

7711368407, 8200577732, 8200705022

numery OEM:
RENAULT      7711368407
RENAULT      8200577732
RENAULT      8200705022
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0768 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.