Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda CIVIC IV Shuttle (EE, EF) 1.5 i 16V (EE2) (1988.01-1991.11) 94km » 51-0810 elstock
wybrany samochód: 
Honda Civic Iv Shuttle (ee, Ef) 1.5 I 16v (ee2) (1988.01-1991.11) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0810 ELSTOCK

51-0810 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
948.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0810

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDENSO 6SEL16C
Ø koła pasowego [mm]119
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]140
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]4,6
nr EAN5704651465304

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0810 ELSTOCK

Koszt kaucji: 263.84 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, DS4, DS5, PEUGEOT 3008, 3008 I, 3008 II, 308, 308 I, 5008 1.2-1.6LPG 09.07-
numery OEM:
CITROËN      6453WH
CITROËN      6453WJ
CITROËN      6453YQ
CITROËN      648741
CITROËN      890847
CITROËN      9659855880
CITROËN      9659875580
CITROËN      9684075880
CITROËN      9689084880
PEUGEOT      6453WH
PEUGEOT      6453WJ
PEUGEOT      6453YQ
PEUGEOT      648740
PEUGEOT      648741
PEUGEOT      890847
PEUGEOT      9659855880
PEUGEOT      9659875580
PEUGEOT      9684075880
PEUGEOT      9689084880
PEUGEOT      9806029580
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0810 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.