Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw X3 (E83) xDrive 25 i (2008.09-2010.08) 218km » 51-0830 elstock
wybrany samochód: 
Bmw X3 (e83) Xdrive 25 I (2008.09-2010.08) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0830 ELSTOCK

51-0830 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
1,190.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0830

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDENSO 6SEU14C
Ø koła pasowego [mm]100
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]130
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]6
nr EAN5704651467346

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0830 ELSTOCK

Koszt kaucji: 309.10 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A8 D3, A8 D4, Q7, PORSCHE CAYENNE, VW TOUAREG 4.0D/4.2/4.2D 05.03-
numery OEM:
AUDI      4E0260805AE
AUDI      4E0260805AK
AUDI      4E0260805AQ
AUDI      4E0260805BC
AUDI      4H0260805F
VOLKSWAGEN      7P6820803
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0830 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.