Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel OLYMPIA A 1.0 (1967-1971) 60km » 51-1045 elstock
wybrany samochód: 
Opel Olympia A 1.0 (1967-1971) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1045 ELSTOCK

51-1045 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
1,015.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-1045

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaHCC VS14
Ø koła pasowego [mm]125
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ilość oleju [ml]150
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]5,1
Rodzaj mocowaniaMocowanie 4-punktowe
nr EAN5704651611572

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1045 ELSTOCK

Koszt kaucji: 216.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HYUNDAI ELANTRA V, ELANTRA VI, I30, KIA CEED, CERATO III, PRO CEED, SOUL II 1.4/1.4LPG/1.6 06.11-
numery OEM:
HYUNDAI      97701-A6500
HYUNDAI      97701-A6501
HYUNDAI      97701-A6502
KIA      97701-A5501
KIA      97701-A6500
KIA      97701-a6502
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1045 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.