Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel ASTRA J (P10) 1.6 Turbo (68) (2009.12-2015.10) 180km » 51-1071 elstock
wybrany samochód: 
Opel Astra J (p10) 1.6 Turbo (68) (2009.12-2015.10) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1071 ELSTOCK

51-1071 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

51-1071

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaPXC14
Ø koła pasowego [mm]120
Liczba rowków6
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ilość oleju [ml]70
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Czynnik chłodniczyR 134a
Ciężar netto [kg]5,6
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
nr EAN5704651611305

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1071 ELSTOCK

Koszt kaucji: 309.10 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: VOLVO S90 II, V40, V90 II, XC90 II 1.5-2.0H 05.14-
numery OEM:
VOLVO      31348965
VOLVO      31469966
VOLVO      36010255
VOLVO      P31469966
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1071 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.