Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel VIVARO B Furgon (X82) 1.6 CDTI (05) (2016.08-???) 95km » 51-1279 elstock
wybrany samochód: 
Opel Vivaro B Furgon (x82) 1.6 Cdti (05) (2016.08-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-1279 ELSTOCK

51-1279 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
1,140.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-1279

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaHANON VS14E
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]117
Liczba rowków5
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
ID sprzęgłaDIRECT DRIVE
Ciężar netto [kg]5
Rodzaj mocowaniaMocowanie 4-punktowe
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez funkcji Start-Stop
nr EAN5704651608688

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1279 ELSTOCK

Koszt kaucji: 211.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HYUNDAI I30, KIA CEED, PRO CEED 1.4/1.4LPG 12.11-
numery OEM:
HYUNDAI      97701-A6400
KIA      97701-A6400
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1279 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.