Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Bmw 3 Touring (E46) 320 i (1999.10-2000.09) 150km » 350402A era
wybrany samochód: 
Bmw 3 Touring (e46) 320 I (1999.10-2000.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 350402A ERA

350402A Termostat układu chłodzenia ERA
102.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

350402A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]83
Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ilość połączeń2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
nr EAN8053379915378

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 350402A ERA

numery OEM:
CITROËN      1336 AF
CITROËN      96 606 603 80
CITROËN      96 702 537 80
CITROËN      96 844 760 80
FIAT      9660660380
FORD      1675627
FORD      1683554
FORD      2078986
FORD      9M5Q 5A586 DA
FORD      9M5Q 8A586 BA
FORD      9M5Q 8A586 CA
MAZDA      Y662-1517X
PEUGEOT      1336 AF
PEUGEOT      96 606 603 80
PEUGEOT      96 702 537 80
PEUGEOT      96 844 760 80
SUZUKI      17690-69K10-000
VOLVO      31319493
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 350402A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 350402A ERA:

Dariusz, Biłgoraj
2022-01-23
 5/5
Ok.
leszek, Warszawa
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.