Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Lancia THEMA (834_) 2500 Turbo DS (834AE) (1988.06-1992.05) 115km » 556137A era
wybrany samochód: 
Lancia Thema (834_) 2500 Turbo Ds (834ae) (1988.06-1992.05) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 556137A ERA

556137A Korpus przepustnicy ERA
534.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numer części:

556137A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Gwintowana złączkaM6x1
Ilość połączeń4
Liczba otworów do mocowania3
nr EAN8053379314676

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 556137A ERA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 C
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 D
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 F
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 G
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 H
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 556137A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 556137A ERA:

,
2022-05-17
 1/5
Wadliwy na dzień dobry

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.