Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 3.5 V6 24V (V25W, V45W) (1994.06-1999.10) 208km » 770151A era
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 3.5 V6 24v (v25w, V45w) (1994.06-1999.10) 208km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 770151A ERA

770151A Pompa paliwa ERA
87.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:9 szt. wysyłka Środa
:9 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

770151A

dostawca:

ERA

Status produktu: Normalny
Ciśnienie [bar]3,5
Tryb pracyelektryczny
Ilość połączeń2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Numer artykułu zalecanego dodatku775128
nr EAN8053379083473
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 770151A ERA

numery OEM:
PEUGEOT      1525 EA
PEUGEOT      1525 N9
PEUGEOT      1525 Y2
PEUGEOT      16 074 016 80
PEUGEOT      96 380 287 80
PEUGEOT      96 421 241 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 770151A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 770151A ERA:

Kornel, Pogorzela
2024-02-18
 5/5
Pięknie pasowała do mojego Forda Mondeo 2000r
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-30
 5/5
Pompa idealnie pasuje do Seata i ma odpowiednie ciśnienie

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.