Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 10.8208 facet eps

Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8208 FACET EPS

10.8208 Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS
150.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

EPS 1.998.208, KW 498 208

numer części:

10.8208

producent:

FACET EPS

Długość przewodu [mm] 720
Ilość przewodów 4
Sonda lambda ogrzewana
Sonda lambda Sonda planarna
Sonda lambda Gwint uprzednio nasmarowany
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu 10.7007
nr EAN 8012510037294

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8208 FACET EPS

Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8208 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8208 producenta FACET EPS

FORD

1846115, ES519G444BA

numery OEM:
FORD      1 846 115
FORD      ES51-9G444-BA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8208 FACET EPS w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.