Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
nr EAN | 4014870418564 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 829 0106 10 FAG
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0407182, 1K0407182A, 5Q0407182
1K0407182, 1K0407182A
1K0407182, 1K0407182A
1K0407182, 1K0407182A
AUDI | 1K0 407 182 | |
AUDI | 1K0 407 182 A | |
AUDI | 1K0407182 | |
AUDI | 1K0407182A | |
SEAT | 1K0 407 182 | |
SEAT | 1K0 407 182 A | |
SEAT | 1K0407182 | |
SEAT | 1K0407182A | |
SKODA | 1K0 407 182 | |
SKODA | 1K0 407 182 A | |
SKODA | 1K0407182 | |
SKODA | 1K0407182A | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 182 | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 182 A | |
VOLKSWAGEN | 1K0407182 | |
VOLKSWAGEN | 1K0407182A | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 407 182 | |
VOLKSWAGEN | 5Q0407182 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 829 0106 10 FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza 829 0106 10 FAG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.
Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.
Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.
Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.
Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:
Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.