Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego | |
średnica zewnętrzna [mm] | 66 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem | |
parzyste numery artykułów | 829 0359 10 | |
nr EAN | 4014870420840 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 829 0358 10 FAG
BMW | 1 095 277 | |
BMW | 1 095 278 | |
BMW | 1 096 983 | |
BMW | 1 096 984 | |
BMW | 1095277 | |
BMW | 1095278 | |
BMW | 1096983 | |
BMW | 1096984 | |
BMW | 31 12 1 095 277 | |
BMW | 31 12 1 095 278 | |
BMW | 31 12 1 096 983 | |
BMW | 31 12 1 096 984 | |
BMW | 31 12 4 004 359 | |
BMW | 31 12 4 004 360 | |
BMW | 31 12 6 750 221 | |
BMW | 31 12 6 750 222 | |
BMW | 31 12 6 751 435 | |
BMW | 31 12 6 751 436 | |
BMW | 31 12 6 753 059 | |
BMW | 31 12 6 753 060 | |
BMW | 31 12 6 754 899 | |
BMW | 31 12 6 754 900 | |
BMW | 31 12 6 757 622 | |
BMW | 31 12 6 757 623 | |
BMW | 31 12 6 777 850 | |
BMW | 31 12 6 783 376 | |
BMW | 31121095277 | |
BMW | 31121095278 | |
BMW | 31121096983 | |
BMW | 31121096984 | |
BMW | 31124004359 | |
BMW | 31124004360 | |
BMW | 31126750221 | |
BMW | 31126750222 | |
BMW | 31126751435 | |
BMW | 31126751436 | |
BMW | 31126753059 | |
BMW | 31126753060 | |
BMW | 31126754899 | |
BMW | 31126754900 | |
BMW | 31126757622 | |
BMW | 31126757623 | |
BMW | 31126777850 | |
BMW | 31126783376 | |
BMW | 4 004 359 | |
BMW | 4 004 360 | |
BMW | 4004359 | |
BMW | 4004360 | |
BMW | 6 750 221 | |
BMW | 6 750 222 | |
BMW | 6 751 435 | |
BMW | 6 751 436 | |
BMW | 6 753 059 | |
BMW | 6 753 060 | |
BMW | 6 754 899 | |
BMW | 6 754 900 | |
BMW | 6 757 622 | |
BMW | 6 757 623 | |
BMW | 6 777 850 | |
BMW | 6 783 376 | |
BMW | 6750221 | |
BMW | 6750222 | |
BMW | 6751435 | |
BMW | 6751436 | |
BMW | 6753059 | |
BMW | 6753060 | |
BMW | 6754899 | |
BMW | 6754900 | |
BMW | 6757622 | |
BMW | 6757623 | |
BMW | 6777850 | |
BMW | 6783376 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 829 0358 10 FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza 829 0358 10 FAG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.
Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.
Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.
Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.
Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:
Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.