Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » TAB-KUN25-KIT febest

Zawieszenie, przekładnia kierownicza TAB-KUN25-KIT FEBEST

TAB-KUN25-KIT Zawieszenie, przekładnia kierownicza FEBEST
febest TAB-KUN25-KIT
 

    Ocena:
numer części:

TAB-KUN25-KIT

producent:

FEBEST

Ciężar [kg] 0,432
Długość opakowania [cm] 7,3
Szerokość opakowania [cm] 6,8
Wysokość opakowania [cm] 4,5
nr EAN 4056111099804

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza TAB-KUN25-KIT FEBEST

numery OEM:
TOYOTA      44200-0K020
TOYOTA      44200-0K021
TOYOTA      44200-0K040
TOYOTA      44200-0K230
TOYOTA      44200-0K390
TOYOTA      44200-0K420
TOYOTA      44200-0K480
TOYOTA      44200-0K500
TOYOTA      44200-0K510
TOYOTA      44200-0K890
TOYOTA      442000K770
TOYOTA      442000K870
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza TAB-KUN25-KIT FEBEST w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.