Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » Pompa hamulcowa, 12269 febi bilstein gmbh + co kg

Pompa hamulcowa 12269 FEBI Bilstein GmbH + Co KG

12269 Pompa hamulcowa FEBI Bilstein GmbH + Co KG
222.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

12269

Gwint wewnętrzny [mm] M10 x 1
Ciężar [kg] 0,545
dla numeru OE 004 430 39 01
nr EAN 4027816122692
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 12269 FEBI Bilstein GmbH + Co KG

Pompa hamulcowa (19mm) pasuje do: MERCEDES 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), C T-MODEL (S202), C (W202), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124) 1.8-3.6 01.85-09.00
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 430 34 01
MERCEDES-BENZ      004 430 39 01
MERCEDES-BENZ      005 430 24 01
MERCEDES-BENZ      A004 430 34 01
MERCEDES-BENZ      A004 430 39 01
MERCEDES-BENZ      A005 430 24 01

Zastosowanie Pompa hamulcowa 12269 FEBI Bilstein GmbH + Co KG w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.