Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 626 V (GF) 2.0 DI TD (GFFP) (1998.04-2002.10) 90km » 180923 febi bilstein
wybrany samochód: 
Mazda 626 V (gf) 2.0 Di Td (gffp) (1998.04-2002.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 180923 FEBI BILSTEIN

180923 Zacisk hamulca tarczowego tył L  FEBI BILSTEIN
febi 180923
Zacisk hamulca tarczowego tył L  180923
248.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

180923

producent:

FEBI BILSTEIN

Parzyste numery artykułów180924
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
MateriałŻeliwo
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Ciężar [kg]2,354
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 180923 FEBI BILSTEIN

Koszt kaucji: 24.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy z kaucją) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI, VW BEETLE, CADDY III/MINIVAN, EOS, GOLF VI 1.2-3.2 02.03-12.20
numery OEM:
AUDI      5K0 615 423
AUDI      5K0 615 423 X
SEAT      5K0 615 423
SEAT      5K0 615 423 X
SKODA      5K0 615 423
SKODA      5K0 615 423 X
GREAT WALL      WW6217

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 180923 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca tarczowego tył L 180923 FEBI BILSTEIN:

Marcin, Warszawa
2025-06-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2025-06-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.