Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 65C14 G, 65C14 G/P, 65C14 GD, 65C14 GD/P (2007.07-2011.08) 136km » 181711 febi bilstein
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 65c14 G, 65c14 G/p, 65c14 Gd, 65c14 Gd/p (2007.07-2011.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

WAŁ NAPĘDOWY FORD 181711 FEBI BILSTEIN

181711 WAŁ NAPĘDOWY FORD FEBI BILSTEIN
febi 181711
WAŁ NAPĘDOWY FORD 181711
519.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

181711

producent:

FEBI BILSTEIN

oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 13,440
z nakrętką
Wymiar gwintu M24x2,0
Zewn. uzębienie, od strony koła 31
Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego 41
Min. długość [mm] 1093
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 98
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 99

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie WAŁ NAPĘDOWY FORD 181711 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa przód P 1093mm pasuje do: FORD TOURNEO CUSTOM V362, TRANSIT CUSTOM V362, TRANSIT V363 2.0D/2.0DH/2.2D 09.12-
numery OEM:
FORD USA      1 774 275
FORD USA      1 774 277
FORD USA      1 841 532
FORD USA      1 841 534
FORD USA      1 901 269
FORD USA      2 009 673
FORD USA      2 214 801
FORD USA      2 323 888
FORD USA      2 348 193
FORD USA      2 348 218
FORD USA      2 364 917
FORD USA      2 364 918
FORD USA      2 712 154
FORD USA      2 712 156

Zastosowanie WAŁ NAPĘDOWY FORD 181711 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.