Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 45C14, 45C14 /P (2009.09-2011.08) 140km » 181902 febi bilstein
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 45c14, 45c14 /p (2009.09-2011.08) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

WAŁ NAPĘDOWY OPEL 181902 FEBI BILSTEIN

181902 WAŁ NAPĘDOWY OPEL FEBI BILSTEIN
febi 181902
WAŁ NAPĘDOWY OPEL 181902
426.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

181902

producent:

FEBI BILSTEIN

oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 8,282
z nakrętką
Wymiar gwintu M22x1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 29
Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego 39
Min. długość [mm] 694
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 94
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 88
parzyste numery artykułów 182963

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie WAŁ NAPĘDOWY OPEL 181902 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa przód L 694mm pasuje do: FIAT TALENTO, NISSAN NV300, OPEL VIVARO B, RENAULT TRAFIC III 1.6D/2.0D 05.14-
numery OEM:
FIAT      6000618517
MITSUBISHI      391018696R
NISSAN      39101-00Q6K
OPEL      44 22 671
OPEL      93 453 896
RENAULT      39 10 138 27R
RENAULT      39 10 186 96R
VAUXHALL      93 45 3896

Zastosowanie WAŁ NAPĘDOWY OPEL 181902 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.