Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Smart FORTWO coupe (453) 0.9 Brabus (453.362) (2016.07-???) 109km » 181947 febi bilstein
wybrany samochód: 
Smart Fortwo Coupe (453) 0.9 Brabus (453.362) (2016.07-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

WAŁ NAPĘDOWY OPEL 181947 FEBI BILSTEIN

181947 WAŁ NAPĘDOWY OPEL FEBI BILSTEIN
febi 181947
WAŁ NAPĘDOWY OPEL 181947
365.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

181947

producent:

FEBI BILSTEIN

oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 6,744
z nakrętką
Wymiar gwintu M24x1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 30
Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego 22
Min. długość [mm] 598
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 93,9

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie WAŁ NAPĘDOWY OPEL 181947 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa przód P 598mm pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, SAAB 9-3 1.9D-3.2 04.02-02.15
numery OEM:
OPEL      013166587
OPEL      03 74 536
OPEL      0374470
OPEL      13166587
OPEL      3 74 536
OPEL      374470
OPEL      91 86 550
VAUXHALL      00374470
VAUXHALL      00374536
VAUXHALL      009186550
VAUXHALL      013166587
VAUXHALL      0374536
VAUXHALL      09186550
VAUXHALL      13166587
VAUXHALL      374470
VAUXHALL      374536
VAUXHALL      9186550

Zastosowanie WAŁ NAPĘDOWY OPEL 181947 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.