Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) (2018.03-???) 110km » 28769 febi bilstein
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.6 Cdti 4x4 (_76) (2018.03-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 28769 FEBI BILSTEIN

28769 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

4PK712, 4PK713, 4PK714, 4PK715, 4PK716, 4PK717, 4PK718

numer części:

28769

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Długość [mm]715
MateriałEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg]0,049
Ilość żeber4
nr EAN4027816287698

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28769 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (4PK715) pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO, PEUGEOT 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK, 309 I, 309 II, 405 I, 405 II, RENAULT LOGAN I 1.4-2.0 08.83-
numery OEM:
PEUGEOT      5750.69
RENAULT      60 01 548 021
RENAULT      82 00 211 651
DACIA      60 01 548 021
DACIA      82 00 211 651

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28769 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.