Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Opel OMEGA B Kombi (V94) 3.2 V6 (F35, M35, P35) (2001.02-2003.07) 218km » 28833 febi bilstein
wybrany samochód: 
Opel Omega B Kombi (v94) 3.2 V6 (f35, M35, P35) (2001.02-2003.07) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 28833 FEBI BILSTEIN

28833 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

5PK887, 5PK888, 5PK889, 5PK890, 5PK891, 5PK892, 5PK893

numer części:

28833

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Długość [mm]890
MateriałEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg]0,076
Ilość żeber5
nr EAN4027816288336

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28833 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (5PK890) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V40, V50, BMW 3 (E36), 5 (E34), 5 (E39), 7 (E38), FORD FOCUS II, HONDA JAZZ II, HYUNDAI I20 ACTIVE, I20 II, I30 1.2-2.8 03.90-
numery OEM:
BMW      11 28 1 469 262
BMW      11 28 1 703 943
BMW      11 28 1 726 690
TOYOTA      90080-91082
TOYOTA      90080-91160
TOYOTA      90916-02517
TOYOTA      99365-20890
TOYOTA      99365-80890
TOYOTA      99365-90890
VOLVO      30777531
VOLVO      8692811
HYUNDAI      25212-03210
KIA      25212-03210

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28833 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.