Materiał wirnika pompy wody | Metal | |
Materiał uszczelnienia | Guma | |
Materiał | Odlew aluminiowy | |
Liczba skrzydeł | 6 | |
Ciężar [kg] | 1,2 | |
Rodzaj korpusu | bez obudowy | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816409977 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 40997 FEBI BILSTEIN
ALFA ROMEO | 71739401 | |
ALFA ROMEO | 71751273 | |
ALFA ROMEO | 71753859 | |
ALFA ROMEO | 71769761 | |
ALFA ROMEO | 71769761 SK | |
FIAT | 71739401 | |
FIAT | 71751273 | |
FIAT | 71753859 | |
FIAT | 71769761 | |
FIAT | 71769761 SK | |
OPEL | 13 34 067 | |
OPEL | 13 34 075 | |
OPEL | 13 34 083 | |
OPEL | 13 34 154 | |
OPEL | 13 34 154 SK | |
OPEL | 13 34 282 | |
OPEL | 48 04 957 | |
OPEL | 48 13 567 | |
OPEL | 63 34 002 | |
OPEL | 63 34 042 | |
SAAB | 12 630 084 | |
SAAB | 12 630 084 SK | |
SAAB | 24 467 301 | |
SAAB | 93 178 602 | |
SAAB | 93 181 118 | |
SAAB | 93 195 308 | |
VAUXHALL | 009194747 | |
VAUXHALL | 012591894 | |
VAUXHALL | 012621284 | |
VAUXHALL | 012624936 | |
VAUXHALL | 012630084 | |
VAUXHALL | 09194747 | |
VAUXHALL | 093170401 | |
VAUXHALL | 093172718 | |
VAUXHALL | 093178602 | |
VAUXHALL | 093181118 | |
VAUXHALL | 12591894 | |
VAUXHALL | 12621284 | |
VAUXHALL | 12624936 | |
VAUXHALL | 12630084 | |
VAUXHALL | 12630084 SK | |
VAUXHALL | 9194747 | |
VAUXHALL | 93170401 | |
VAUXHALL | 93172718 | |
VAUXHALL | 93178602 | |
VAUXHALL | 93181118 | |
CHEVROLET | 12624936 | |
CHEVROLET | 12624936 SK |
Zastosowanie Pompa wodna 40997 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 40997 FEBI BILSTEIN:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020