Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (FC_ _) 2.0 (2002.03-2006.03) 125km » DDF1735-1 ferodo
wybrany samochód: 
Ford Transit Tourneo Autobus (fc_ _) 2.0 (2002.03-2006.03) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF1735-1 FERODO

DDF1735-1 Tarcza hamulcowa, PREMIER FERODO
ferodo DDF1735-1
381.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

DDF1735, DDF1735-1

numer części:

DDF1735-1

producent:

FERODO

Wysokość [mm]73
Ciężar [kg]6,93
Typ tarczy hamulcowejpełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
Minimalna grubość [mm]10
średnica zewnętrzna [mm]268
Ilość otworów4
Średnica otworu centrującego [mm]56
Moment dokręcenia [Nm]90
Jednostka ilościSztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem nadajnika impulsów ABS
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem koła
Długość opakowania [cm]28
Szerokość opakowania [cm]28
Wysokość opakowania [cm]10
nr EAN4044197686810


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej. Do kompletu należy zamówić 2 sztuki tarcz.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF1735-1 FERODO

Tarcza hamulcowa z łożyskiem tył L/P (z pierścieniem ABS) pasuje do: DS DS 4, DS 5; CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C4 GRAND PICASSO I, C4 II 1.2-Electric 07.05-
numery OEM:
CITROËN      424945
CITROËN      424946
PEUGEOT      424945
PEUGEOT      424946
DONGFENG CITROEN      424945
DONGFENG CITROEN      424946

Zastosowanie Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF1735-1 FERODO w samochodach:

Tarcza hamulcowa

Tarcza hamulcowa jest jednym z dwóch podstawowych elementów hamulca ciernego, który stanowi standardowe wyposażenie większości samochodów, a także innych pojazdów kołowych. Specyfiką hamulca tego typu jest możliwość zatrzymywania pojazdu przez dociskanie do tarczy dwóch klocków. Są one zamontowane na stałe i wykończone okładziną cierną, dzięki której zwiększa się opór materiału przy kontakcie z powierzchnią tarczy.

Od sprawności hamulca zależy bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także innych uczestników ruchu drogowego. Dlatego hamulec, w tym również tarcze powinny się wyróżniać wysoką wytrzymałością oraz odpornością na ścieranie.

Charakterystyka tarcz hamulcowych

Klasyczna tarcza hamulcowa stosowana w samochodach osobowych przypomina płaski dysk, zazwyczaj dodatkowo wyposażony w grubszy pierścień, umieszczony w części środkowej. Nowoczesne tarcze są wentylowane, dzięki czemu szybciej schładzają się po etapie hamowania. Wentylację zapewniają dwie tarcze połączone żebrami, które tworzą kanały do odprowadzania nagrzanego powietrza.

Obok tarcz wentylowanych w pojazdach montuje się też tarcze perforowane, które zapewniają lepszy docisk klocków, oraz tarcze monolityczne – najtańsze, ale najmniej odporne na przegrzewanie się. Cechą, która powinna się wyróżniać każda tarcza hamulcowa, jest odporność materiału. Z tego powodu produkuje się je z żeliwa odpornego na wysokie temperatury. W samochodach sportowych stosowane są też tarcze ceramiczne.

Tarcze hamulcowe w e-autoparts

Hamulce są poddawane bardzo dużym obciążeniom i pracują w temperaturze nawet powyżej 500 st. C. Z tego powodu ich części ulegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany. W przypadku tarcz hamulcowych jest ona zlecana co 60 – 90 tys. km, zależnie od stylu jazdy. W sklepie E-autoparts przygotowaliśmy szeroką ofertę tarcz hamulcowych przeznaczonych do różnych typów pojazdów. Oferujemy modele producentów takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Kager i wielu innych.

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.