Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Mitsubishi LANCER III (C1_A, C6_A) 1.5 GLX (C12AS) (1983.11-1988.04) 75km » FWI411 ferodo
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii (c1_a, C6_a) 1.5 Glx (c12as) (1983.11-1988.04) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych, PREMIER FWI411 FERODO

FWI411 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych, PREMIER FERODO
ferodo FWI411
Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych, PREMIER FWI411
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

FWI411

producent:

FERODO

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,0338
dla numeru artykułuFDB1613
dla numeru artykułuFDB4105
dla numeru artykułuFDB4394
dla numeru artykułuFDB4432
dla numeru artykułuFDB4844
Długość złącza ostrzegawczego [mm]675
Długość opakowania [cm]15
Szerokość opakowania [cm]10
Wysokość opakowania [cm]2
nr EAN4060426266769

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych, PREMIER FWI411 FERODO

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (F30, F80), 3 (F31), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83), 4 GRAN COUPE (F36) 1.5-3.0H 09.90-06.21
numery OEM:
BMW      34356792289
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych, PREMIER FWI411 FERODO w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych, PREMIER FWI411 FERODO:

Sławomir, Dębno
2022-01-03
 5/5
O.K
Jerzy,
2022-10-21
 5/5
Ok.
Adam, Osielsko
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Rzeszów
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Marki
2022-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, KOŁOBRZEG
2021-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kraków
2025-02-23
 1/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Andrzej, warszawa
2022-01-16
 5/5
Dobre klocki za rozsądną cenę, zakładam je już do kolejnego samochodu ????
Mirosław, Otwock
2021-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, KOŁOBRZEG,ZIELENIEWO
2024-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Dębno
2022-01-03
 5/5
O.K
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michal, Ciechanów
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.