Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » OM 501 filtron wix

Filtr OM 501 FILTRON WIX

OM 501 Filtr FILTRON WIX
filtron OM 501
17.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

OM 501

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 232
średnica zewnętrzna [mm] 100
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
nr EAN 5904608005014

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr OM 501 FILTRON WIX

Filtr oleju (wkład filtra) pasuje do: RVI C, G, MANAGER MIDR06.20.45B3/MIDS06.20.45B/MIDS06.35.40D 04.86-10.96
numery OEM:
FIAT      759950
FIAT      835320
ISUZU      6-11450-510-0
ISUZU      6-12050-510-1
ISUZU      6-12050-510-2
zamienniki:
H 1072/1 x
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
H 1072/10
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
H 1072/10 x
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
H 1072/11
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH

Zastosowanie Filtr OM 501 FILTRON WIX w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.