Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 150 (RD5FN8, RD5FNA) (2010.07-???) 150km » K606501R frenkit
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 1.6 Thp 150 (rd5fn8, Rd5fna) (2010.07-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłoczek, zacisk hamulca K606501R FRENKIT

K606501R Tłoczek, zacisk hamulca FRENKIT
117.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

K606501R

producent:

FRENKIT

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]60
Wysokość [mm]65
Strona zabudowyOś tylna
System hamulcowyBrembo
WersjaWith Mechanism
SpecyfikacjaRight Thread

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłoczek, zacisk hamulca K606501R FRENKIT

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłoczek, zacisk hamulca K606501R FRENKIT w samochodach:

Opinie Klientów o Tłoczek, zacisk hamulca K606501R FRENKIT:

2023-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-17
 5/5
super produkt
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-21
 5/5
Polecam
2019-12-10
 4/5
Sklep godny polecenia

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu