Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Liczba zębów 1 | 116 |
Szerokość 1 [mm] | 25,4 |
nr EAN | 8032747329955 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1049-2 GRAF
CITROËN | 0816.K0 | |
CITROËN | 0816.K5 | |
CITROËN | 0816.K8 | |
CITROËN | 0830.50 | |
CITROËN | 0830.51 | |
CITROËN | 0830.72 | |
CITROËN | 0830.74 | |
CITROËN | 1201.H7 | |
CITROËN | 1201.J6 | |
CITROËN | 1609086880 | |
CITROËN | 1609090980 | |
CITROËN | 1610278080 | |
CITROËN | 96442584 | |
CITROËN | 9644258480 | |
CITROËN | 9674069380 | |
CITROËN | 9803117580 | |
FIAT | 9400830509 | |
FIAT | 9400830749 | |
FIAT | 9467637180 | |
FIAT | 9467642480 | |
FIAT | 9684319880 | |
FORD | 1231978 | |
FORD | 1559259 | |
FORD | 1683824 | |
FORD | 1683829 | |
FORD | 1707030 | |
FORD | 1707035 | |
FORD | 1871347 | |
FORD | 1876371 | |
FORD | 3M5Q6M250AA | |
FORD | 9M5Q6K288AB | |
FORD | 9M5Q6M250AA | |
FORD | 9M5Q6M250AB | |
FORD | DS7Q6B217BA | |
JAGUAR | C2S38295 | |
JAGUAR | C2S51449 | |
LANCIA | 9400830509 | |
LANCIA | 9684319880 | |
MITSUBISHI | MN982127 | |
MITSUBISHI | MN982187 | |
MITSUBISHI | MN982325 | |
MITSUBISHI | MN982434 | |
OPEL | 1609090980 | |
OPEL | 3553073 | |
OPEL | 3553082 | |
OPEL | 3553087 | |
OPEL | 3553131 | |
PEUGEOT | 0816.K0 | |
PEUGEOT | 0816.K5 | |
PEUGEOT | 0816.K8 | |
PEUGEOT | 0830.50 | |
PEUGEOT | 0830.51 | |
PEUGEOT | 0830.72 | |
PEUGEOT | 0830.74 | |
PEUGEOT | 1201.H7 | |
PEUGEOT | 1201.J6 | |
PEUGEOT | 1609086880 | |
PEUGEOT | 1609090980 | |
PEUGEOT | 1610278080 | |
PEUGEOT | 9644258480 | |
PEUGEOT | 9682305780 | |
TOYOTA | SU001-A0146 | |
TOYOTA | SU001-A0149 | |
TOYOTA | SU001-A3073 | |
TOYOTA | SU001-A3081 | |
VAUXHALL | 3553073 | |
VAUXHALL | 3553082 | |
VAUXHALL | 3553087 | |
VAUXHALL | 3553131 | |
VOLVO | 8653652 | |
LAND ROVER | LR000660 | |
LAND ROVER | LR001309 | |
LAND ROVER | LR009392 | |
LAND ROVER | LR011694 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1049-2 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1049-2 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.