Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Citroën C4 GRAND PICASSO II (DA_, DE_) 1.6 VTi 120 (2013.09-???) 120km » KP1091-2 graf
wybrany samochód: 
Citroën C4 Grand Picasso Ii (da_, De_) 1.6 Vti 120 (2013.09-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1091-2 GRAF

KP1091-2 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu GRAF
349.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

KP1091-2

producent:

GRAF

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem rozrządu
Liczba zębów 1119
Szerokość 1 [mm]27
nr EAN8032747215081

skład zestawu:
27-0094 Pasek rozrządu
28-0127 Rolka napinająca paska rozrządu
PA1091 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1091-2 GRAF

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      607 200 00 07
MERCEDES-BENZ      607 993 01 97
MERCEDES-BENZ      607 993 04 97
MERCEDES-BENZ      A607 200 00 07
MERCEDES-BENZ      A607 993 01 97
MERCEDES-BENZ      A607 993 04 97
NISSAN      16806-00Q2D
NISSAN      21010-00Q0M
RENAULT      74 39 440 383
RENAULT      77 01 478 830
RENAULT      82 00 102 941
RENAULT      82 00 585 574
VOLVO      272329
VOLVO      274338
VOLVO      8627484
VOLVO      9440383
DACIA      13028-6028R
DACIA      13070-8047R
DACIA      13070-8546R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1091-2 GRAF w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1091-2 GRAF:

Ryszard, Warszawa
2025-06-17
 5/5
OK

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

GRAF