Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
Liczba zębów 1 | 117 |
Szerokość 1 [mm] | 22 |
nr EAN | 8032747131763 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP612-1 GRAF
FORD | 1004297 | |
FORD | 1004299 | |
FORD | 1007714 | |
FORD | 1020538 | |
FORD | 1039422 | |
FORD | 1072131 | |
FORD | 1104087 | |
FORD | 1111911 | |
FORD | 1113355 | |
FORD | 1132607 | |
FORD | 1301972 | |
FORD | 1301973 | |
FORD | 1326374 | |
FORD | 1350461 | |
FORD | 1361840 | |
FORD | 1376162 | |
FORD | 1566239 | |
FORD | 4M5G6K254CA | |
FORD | 4M5G6K254DA | |
FORD | 4M5G6K254DB | |
FORD | 96MM6K288A1A | |
FORD | 96MM6K288A2A | |
FORD | 96MX8591AA | |
FORD | 98MM6K254AB | |
FORD | 98MM6K254AC | |
FORD | 98MM6K254AD | |
FORD | 98MM6K254AE | |
FORD | 98MM6K254BB | |
FORD | 98MM6K254BC | |
FORD | 98MM6K254BD | |
FORD | 98MM6K254BL | |
FORD | EPW80 | |
MAZDA | 1E05-15-010 | |
MAZDA | 1E06-12-700 | |
MAZDA | 1E06-12-700A | |
MAZDA | 1E06-12-700B | |
MAZDA | 1E06-15-010 | |
MAZDA | 1E10-12-700 | |
MAZDA | 1E10-12-700A | |
MAZDA | 1E10-12-700C | |
MAZDA | C201-12-500 | |
MAZDA | C201-12-500A | |
MAZDA | C201-12-500B | |
MAZDA | C201-15-010A | |
MAZDA | C202-15-010A | |
MAZDA | C401-15-010 | |
VOLVO | 30711622 | |
VOLVO | 30735750 | |
VOLVO | 30735758 | |
VOLVO | 30750904 | |
VOLVO | 31401653 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP612-1 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP612-1 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.