Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 203050 gsp

Wał napędowy 203050 GSP

203050 Wał napędowy GSP
 

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numery handlowe:

GDS83050

numer części:

203050

producent:

GSP

Średnica 2 [mm] 130
Ilość zębów, pierścień ABS 45
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38
Długość [mm] 612
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 203050 GSP

numery OEM:
AUDI      4A0407272BD
AUDI      4A0407452FX
SEAT      4A0407271BG
VAG      4A0407272DF
VAG      4A0407452FX

Zastosowanie Wał napędowy 203050 GSP w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 203050 GSP:

2019-10-08
 5/5
Zawsze kupuję części w tym sklepie także 299212
2022-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-04
 5/5
Zamówiłem 210072 telefonicznie i sam podjechałem po odbiór
2023-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
półos wygląda jak oryginał, dobry zakup

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części zamiennych do samochodów, firmie GSP

 

GSP Automotive Group to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych, która ma swoją siedzibę na Tajwanie. Od czasu powstania w latach 80. XX wieku, firma rozwinęła się i ma fabryki na całym świecie, w tym w Chinach, USA, Meksyku i Europie. Na Starym Kontynencie fabryki znajdują się w Hiszpanii i Czechach, a zatrudniają one ponad 4 tysiące pracowników.

GSP skupia się głównie na produkcji części zamiennej dla samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli. W ofercie znajduje się szeroki zakres produktów, w tym wały napędowe, półosie, łożyska koła, amortyzatory, przeguby kulowe i wiele innych. Jednym z wyróżników firmy jest jej innowacyjność i ciągłe doskonalenie produktów, co pozwala na utrzymanie konkurencyjności na rynku.

GSP jest znana również ze swojej wysokiej jakości produktów oraz dbałości o środowisko naturalne. Firma posiada certyfikaty jakości ISO 9001 oraz ISO 14001, co świadczy o spełnieniu najwyższych standardów jakości. Ponadto, GSP kładzie nacisk na zrównoważony rozwój i wdraża rozwiązania mające na celu minimalizowanie wpływu na środowisko naturalne.