Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Peugeot 407 (6D_) 3.0 (6DXFVJ) (2004.03-2010.12) 211km » 5DA 358 000-201 hella
wybrany samochód: 
Peugeot 407 (6d_) 3.0 (6dxfvj) (2004.03-2010.12) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 000-201 HELLA

5DA 358 000-201 Cewka zapłonowa HELLA
hella 5DA 358 000-201
Cewka zapłonowa 5DA 358 000-201
5DA 358 000-201
287.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 000-201

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Sposób montażuprzykręcany
Liczba otworów do mocowania2
Napięcie znamionowe [V]12
Ilość biegunów6
Cewka zapłonowałącznie ze złączem do świecy
nr EAN4082300588637

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-201 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: OPEL AGILA, ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, CORSA B, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.2 02.98-12.09
numery OEM:
OPEL      12 08 012
OPEL      90 543 253
OPEL      90 560 110
VAUXHALL      12 08 012
VAUXHALL      90 543 253
VAUXHALL      90 560 110

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-201 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 000-201 HELLA:

Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.